Розсилання новин Архів новин

Використовуючи цю безкоштовну послугу, Ви щодня отримуватимете останні львівські новини у свою скриньку. Нерозголошення Вашої адреси гарантоване.
Не радимо додавати адрес непоінформованих людей, оскільки після додавання нової адреси на неї буде вислано код активації, котрий потрібно ввести тут, чим підтвердити, що адреса справді Ваша (або що Ви маєте доступ до скриньки). Якщо випадково чи зумисне видалити лист із кодом і спробувати додати адресу ще раз, повідомлення з кодом більше на цю адресу НЕ ВИШЛЕТЬСЯ.
Таким чином без узгодження з адміністратором порталу "Щоденний Львів" конкретна адреса не буде більше розблокована і розсилання на неї замовити буде неможливо.

Порядок розблокування адреси:
1) Вислати лист із проханням про розблокування за допомогою цієї форми.
2) Адміністратор перевірить чинність вихідної адреси.
3) У разі підтвердження належності адреси Вам, вона буде розблокована і додана.
Адміністратор не буде розблоковувати ту саму адресу більше одного разу з міркувань безпеки.


Ім'я та назву організації вказувати не обов'язково, а при видаленні адреси - не потрібно.

Ваше Ім'я: (Для поля "До")
Назва організації:
Ваша електронна пошта:

Влодзю[10.10.29 17:58]
Дмитро Іванович дуже порядна людина. Іздив завжди дуже обережно і всім наказував. Я знав його ще з часів чеських Міловіц а потім СКА. Люди несудіть а склоніть голову, тому що загинула дуже шанована людина.
Вічна память!!! Так це була людина з великим серцем!!!
Ірина[10.10.25 23:23]
Так,батько був таким,завжди оберігав дітей і ніколи б не ризикував їхнім життям
Тарас[10.10.25 13:07]
Ще раз кажу: знак СТОП означає повна зупинка і увага!!! Кому не ясно?! Не ясно тому, хто завжди ігнорує ці знаки - незважаючи на те який хто батько і водій! З міліона думок одна виявилось хибною - цього може бути достатньо!
щодня їжджу Луганською - там ні СТОПа, ні рейок як таких немає - я все рівно зупиняюсь і дивлюсь. Я можу відповідати лише за свої вчинки - а як поведе себе автомобіль - я не знаю ніколи на 100%. Те саме і з пішоходами, які вірять світлофорам. Вірити треба автомобілю, який на тебе летить, а не світлофору. Світлофор ще нікого не збив.
І не треба тут мобільні збирати і в очі дивитись. Дрезина не взялась нізвідки - винен водій! Працювала система, чи не працювала, був гудок чи не було - винен водій, і він несе за все відповідальність перед тими, хто довірив йому своє життя.
Тарас[10.10.25 12:58]
Ще раз кажу: знак СТОП означає повна зупинка і увага!!! Кому не ясно?! Не ясно тому, хто завжди ігнорує ці знаки - незважаючи на те який хто батько і водій! З міліона думок одна виявилось хибною - цього може бути достатньо!
щодня їжджу Луганською - там ні СТОПа, ні рейок як таких немає - я все рівно зупиняюсь і дивлюсь. Я можу відповідати лише за свої вчинки - а як поведе себе автомобіль - я не знаю ніколи на 100%. Те саме і з пішоходами, які вірять світлофорам. Вірити треба автомобілю, який на тебе летить, а не світлофору. Світлофор ще нікого не збив.
І не треба тут мобільні збирати і в очі дивитись. Дрезина не взялась нізвідки - винен водій! Працювала система, чи не працювала, був гудок чи не було - винен водій, і він несе за все відповідальність перед тими, хто довірив йому своє життя.
Ірина[10.10.25 10:56]
Так,батько був таким,завжди оберігав дітей і ніколи б не ризикував їхнім життям
гість[10.10.24 23:12]
Світлана Добровольська особисто ви займіться сексом а потім давайте коментарі......................
Саша[10.10.24 22:14]
http://news.tochka.net/ua/53690-uzhas-pod-lvovom-poezd-razdavil-mersedes-obnovleno-foto/gallery/0/image-104192#bigImg
А ще краще тут видно як руки лежать ніби обнімають а насправді ці руки прикрили маленьку дівчинку.....
Саша[10.10.24 19:41]
http://zik.com.ua/ua/news/2010/10/22/251952 подивіться на це фото в якому стані водій --- це підтвердження моїх слів адже в руках в Дмитра Івановича була саме та дівчинка і саме в такому полежені перестало битись його серце.....
Саша[10.10.24 19:34]
Всім говорю особливо тим хто говорив що водій дибіл.... ви дибіли якщо таке говорите а що до дівчинки то скажу всім адже ціною свого життя водій прикрив своїм тілом маленьку дівчинку .... врятувавши її... а хто хоче сказати що водій дибіл можете тут написати свій номер телефону я хочу почути такі слова особисто
Саша[10.10.24 19:34]
Всім говорю особливо тим хто говорив що водій дибіл.... ви дибіли якщо таке говорите а що до дівчинки то скажу всім адже ціною свого життя водій прикрив своїм тілом маленьку дівчинку .... врятувавши її... а хто хоче сказати що водій дибіл можете тут написати свій номер телефону я хочу почути такі слова особисто
Саня Д[10.10.24 18:04]
...мерін то мерін...а кулак від тої дрезини прошив двері... попав прямо в двері. там шансів мало.
Саня Д[10.10.24 17:51]
та внучка... дівчинка має переломів багато... хребет пошкодило. Там взагалі якась непонятка з тою аварією. Мала по ходу каже шо якогось милого мерс назад поїхав...але як прийде до втями більш менш, то буде зрозуміло всю картину аварії.
Микола[10.10.24 12:21]
Мені слабо віриться в слова машиніста крана про те, що водій проігнорував звукові і світлові попереджувальні сигнали. Те, що машиність так впевнено про це заявляє, схиляє мене до думки, що в цей момент жодних попереджувальних сигналів не було! В мене виникає питання до машиніста: якщо він бачив, як а/м рушав і виїзджав на переїзд, чому він сам не попередив про наближення дрезини гудком? Думаю, треба зобов'язати всіх машиністів при наближенні до переїздів повідомляти про своє наближення гудком.
Микола[10.10.24 11:56]
А на рахунок того, що а/м не сильно "пом'ятий", прошу не забувати, що кожна одиниця залізничного рухомого складу має "замкову пару" для зчеплення між собою. Ця залізяка сторчить см на 70-80 перед корпусом, і саме вона при зітненні нанесла смертельний удар людям, що знаходильсь в а/м ввійщовши в середину а/м, як ніж в масло. Не будь її наслідки цього зіткнення не були б такими жахливими.
Микола[10.10.24 11:51]
Людський фактор виключати не можна. Саме те, що водій сотні разів проїзджав цей переїзд могло бути однією з причин трагедії. З цієї сотні разів даний переїзд був закритий для проїзду лічені рази. З часом втрачається пильність, адже появляється впевненість, що проїзд цим переїздом жодної небезпеки не несе. Хоча я слабо вірю в те, що водій проїгнорував попереджувальні сигнали. Скоріше за все, їх не було. Вічна пам'ять загиблим.
VovA[10.10.24 11:46]
Так онуку чи дочку ???
Роман[10.10.24 09:11]
Ніколи не судіть того про що ви не знаєте достовірно !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Саня Д[10.10.24 04:38]
злые все... Дмитрий Иванович, пусть тебе земля будет пухом!!!
Саня Д[10.10.24 04:31]
йой...яка біда...
Саша и Ира (Семья Куликов)[10.10.24 02:17]
Пишу во второй раз коментарий, так как первый почему то безследно исчез!! Если пропадет снова - повторю.!Наверное кому-то правда наша не нравиться??? !!!!
так вот, Дмитрий Ивановичь был очень добрый, хороший человек, ответственный , добросовестный.мы не поверим,что что эта ужасная трагедия случилась из -за его ошибочного решения! нет! такого быть не может! человек изо дня в день много лет ездит через этот переезд на работу, и очень часто можно было от него услышать слова о том, что спешить не нужно, тем более человек этот был очень размеренный, спокойный..не по его характеру этот поступок!!тем более глядя на последние трагедии случившиеся на переездах Украины, каждый второй водитель задумался о своей безопасности и своих близких.а тем более он!
страшно читать комментарии на шквалт: водитель дибил, крутелыки на мерсах..такое ощущение что это пишут умственно ограниченые и мало просвещенные о жизни люди! как можно судить о человеке, которого ты незнаешь?о ситуации при которой ты не присутствовал!уже не однократно была информация что автоматика на этом переезде часто вела себя неадекватно! да он бы не когда не рисковал! зная что в машине ребёнок!
страшно и больно.главное сейчас что б малышка поправлялась. а погибшим пусть Земля будет пухом!
Саша и Ира ( семья Куликов)[10.10.24 01:11]
ВОТ ЧИТАЕМ ВСЁ ЭТО И СЕРДЦЕ КРОВЬЮ ОБЛИВАЕТЬСЯ!!!Мы этого человека знали лично.это был большой души человек,добрый, отзывчивый,ответственный, надежный мужчина!мы уверены что эта трагедия не могла случиться по причине его неверного решения! нет! он уже многие годы изо дня в день ездит через этот переезд на роботу, и очень часто слышно было от него фразу, что никуда спешить не нужно!человек сам по себе размеренный, неторопливый, не в его характере рисковать, спешить.тем более до роботы рукой подать..тем более взглянув на последние события , случившиеся на украинских переездах, почти каждый водитель задумался о безопасности своей и ближних, а тем более он!!очень больно читать реплики людей, что он дибил, и всё такое...ну как можно судить члеовека, которого ты даже незнаешь!! да всем бы такого отца! уже который раз мы слышали о " непонятном поведении" автоматики на этом переезде! но разве что докажешь??? на чьей совести будет его смерть и его друга? поправиться ли малышка?будем молиться за её здоровье!!! а ему пусть земля удет пухом..
Я[10.10.23 21:23]
Пи***ж все это - мерин ***** не помят так чтоб могли в нем люди получить смертельные травмы. У меня такой же мерин был - так он не так выглядил посде встречи с вольво тягачем - а я пишу вам об этом. Задумайтесь.
Міша[10.10.23 21:11]
Що тут судити хто винен!!Ітак людини не повернути!!
Саня Д[10.10.23 20:37]
йой...яка біда...
Ірина[10.10.23 19:31]
Тарас[10.10.23 16:32]
Сам ти - козел!!!
Не треба про всіх говорити і ставити під одну лінію,як їздять на мерсах.Пізно шукати винних,якщо неможливо повернути прекрасного чоловіка і люблячого батька!

А тобі - успіхів за кермом
Ірина[10.10.23 19:22]
Andrian[10.10.23 10:31]
Дякую за такі слова
Ірина[10.10.23 19:19]
Андрей[10.10.23 10:55]
тобі пощастило,а моєму батькові - ні(
UA[10.10.23 18:50]
"На знак СТОП всім наплювати"
Ну тоді треба поставити опудало з косою і табличку "Їдь на червоне під поїзд, сьогодні ти мій".
Бандера[10.10.23 17:01]
Винний тільки водій Мерса!!!!
Тарас[10.10.23 16:32]
Та що тут казати - водій - козел, і смерті - на його совісті. І не треба тут на роботу автоматики чи, тим більше - залізничників спихати. Треба відповідати за свої вчинки. Не хоче жити, козел - нехай, а інші при чому?! Ось і у всьому така відповідальність. Скільки їжджу через переїзди - мені наплювати як вони обладнані. Я довіряю самому собі.
А так як в нас їздять на мерседесах і т.п. - всі прекрасно знають. І не треба тут шукати крайніх! На знак СТОП всім наплювати. Є лише одна річ яка зупинить від порушення водія в нас - блимання фар зустрічного автомобіля. Ну от і нехай здихають, крутелики!!!
Nedar[10.10.23 16:06]
-Yurgent Freya! Ти думаєш що на таку відповідальну роботу кого попало беруть??? Їх там перевіряють як для польоту в космос!
Мужиків шкода, з крану!!1 Пережити таке... А тепер ще дупограй. Начальство вставляятиме і копи напару.
Степан Мицик[10.10.23 11:46]
Я гадаю,що справа тут якраз не у водії,тут треба як слід розібратись з водієм локоматива,я не перший рік проживаю в брюховичах і добре знаю як проїжджають тут локомотиви(без сигнала)!!!
валера[10.10.23 11:25]
пашка прав на 100%
Андрей[10.10.23 10:55]
я сам там недавно їхав вечером то на переїзді стояв хвилин 15, і так ніякий поїзд не проїхав !!!
Andrian[10.10.23 10:31]
Знав, водія особисто, часто з ним їздив разом. Він завжди повторював перед переїздом про те, що потрібно дотримуватись ПДД на переїздах, а ось потяги в Брюховичах літають зі швидкість до 100 км/год. Може б і їм потрібно перед переїздами зменшувати швидкість до 20 км/год, чи правила руху існують тільки для водіїв - однобокі ці правила якісь. І коли на кінець та кончена, зажерлива брюховицька влада буде будувати на сусідньому переїзді естакаду для поїзда, тоді б цей переїзд закрили б взагалі. Так ні, школи суки багаті для своїх же дітей побудувати нормальї не можуть, естакади на переїзді для своїх людей немає, в маршрутках (44, 13, 88) можна скот возити, а не людей - вони цього не бачать. Зате ліс вирізують під особняки, гроші збирають з ділянок мільйонні.
А людей хороших, які нас покинули шкода - їх не повернути. Вічная їм пам`ять!!!
anome[10.10.23 08:53]
Альона[10.10.23 00:25] дякую за правдиву думку........
Алина[10.10.23 08:23]
Печально все как то получаеться.... Ну вот не спроста за последний месяц в Украине столько аварий связаных з переездами! И я сомневаюсь что водитель пострадавший в данной катастрофе стал бы рисковать жизню ребенка, осознавая нарушать правила дорожнего движения. Очень жаль семью этого человека, и дай Бог чтоб ребенок выжил. А нашей влвсти нужно задуматься над всем происходящи. Мне посему то кажеться что пока ктото с правительства не окажиться в подобной ситуации и не почувствует боль утраты на себе - никто порядком заниматься не будет, а мы как всегда будем думать гадать: кто же нарушил, водитель или машинист????
Алик[10.10.23 06:12]
Можешь выиграть минуту, но скорее всего потеряешь жизнь.
Rashpil[10.10.23 02:51]
Krutik, залізничник ніколи не назве світлофор "сімафором". Незалік.
Альона[10.10.23 00:25]
я знала водія,і мала можливість спілкуватися.Можу сказати одне Дмитро Іванович був дуже хорошою надійною людиною,і обережно,відповідально ставився до правил дорожнього руху,він помало водив машину,а на коліях був обережний.Я гадаю,що справа тут якраз не у водії,тут треба як слід розібратись з водієм локоматива,я не перший рік проживаю в брюховичах і добре знаю як проїжджають тут локомотиви(без сигнала).
Yurgent Freya[10.10.23 00:08]
Yurgent Freya Зранку, декілька хвилин по 10, приблизно я їхав в Метро. на переїзді біля МРЕВ - дивлюсь валить поїзд - шламбаум піднятий і світлофор не горить перед самим переїздом поїзд зупиняється і рухається помаленьку - потім метрів 10 від переїзду зупиняється повністю - я стою чекаю - взаді мене зупиняється грузовий бус хвилини за дві переїзд по правилах можна переїжджати - але поїзд стоїть метрів 5 від пересічення з дорогою - страшнувато якось в світлі останніх подій, я пікаю і махаю машиністу, запитую про його плани - він мовчить і поїзд стоїть я переїхав - і знаєте що то був за локомотив
ЗАЛІЗНИЧНИЙ КРАН ....
Прошу ДАІ перевірити чи не той це кран стояв біля 10 години ранку біля переїзду МРЕВ - дивна в машиніста була поведінка ...
Андрій[10.10.22 23:58]
В даному випадку винною може бути звичка, якщо цей водій часто їздив цією дорогою. В Брюховичах всі (або практично всі, принаймні ті хто живуть біля колії) знають, що поїзди по цій колії в 99% їздять справа наліво (по відношенню до мерседеса). Червоне світло - пригальмував, подивився направо і поїхав...
Слава[10.10.22 23:51]
Krutik
на цьому переїзді взагалі нема і небуло шлагбаума,такщо ти щось путаєш
Yurgent Freya[10.10.22 23:50]
Yurgent Freya Зранку, декілька хвилин по 10, приблизно я їхав в Метро. на переїзді біля МРЕВ - дивлюсь валить поїзд - шламбаум піднятий і світлофор не горить перед самим переїздом поїзд зупиняється і рухається помаленьку - потім метрів 10 від переїзду зупиняється повністю - я стою чекаю - взаді мене зупиняється грузовий бус хвилини за дві переїзд по правилах можна переїжджати - але поїзд стоїть метрів 5 від пересічення з дорогою - страшнувато якось в світлі останніх подій, я пікаю і махаю машиністу, запитую про його плани - він мовчить і поїзд стоїть я переїхав - і знаєте що то був за локомотив
ЗАЛІЗНИЧНИЙ КРАН ....
Прошу ДАІ перевірити чи не той це кран стояв біля 10 години ранку біля переїзду МРЕВ - дивна в машиніста була поведінка ...
Андрій[10.10.22 23:48]
Krutik, я проїжджаю через цей переїзд практично кожний будній день 2-4 рази. По-перше, там немає шлагбаумів, але є знак "стоп" і світлова сигналізація! По-друге, на цьому переїзді, на відміну від сусіднього (700м) де регулярно штрафують, народ ігнорує знак "стоп".
Пашка повністю правий.
Водій[10.10.22 23:18]
А я,як людина яка кожен день за кермом на дорогах Львова скажу-львів'яни найбільш пихаті і "БЕЗБАШЕНІ" водії(особливо з номерами які починаються на 3,2,1,0)Такий фінал дуже логічний для них.
Степан Мицик[10.10.22 23:08]
Виноватi тiльки ЗАЛiЗНИЧНИКИ!!!!!!!!
пашка[10.10.22 22:35]
Krutik пжл предоставьте достоверную инфо о неработающем переезде и я вышлю проверку.ето в государстве ставят для галочки,а у нас есть чувство собственной гордости-нам не интересно каждый день трупы видеть
Лю[10.10.22 22:31]
все нормально - природний відбір!
Дуже шкода тільки дитину,рішення за неї прийняв дибіл!
Aleks[10.10.22 21:58]
Дякую, Пашка! Хоч один толковий коментар, а то за ці тижні-одні "балачки". Зверніть увагу, залізничники мовчать, бо чудово знають звідки "ноги ростуть" у цієї біди, машиністи сивіють, СЦБісти з колійниками знову і знову перевіряють роботу переїздів, а водії знову і знову ПРУТЬ НА ЧЕРВОНИЙ!!! А може не варто тратити два мільйони на оснащення переїзду автоматикою, а поставити чергового з гранатометом? І дешево, і надійно.
І знов постраждали люди, та ще й дитина... Співчуваю
Krutik[10.10.22 20:37]
А я не вірю в те, що водій проігнорував всі знаки. Діло в тому, що рівно 2 дні тому ми їхали з чоловіком через переїзд в Брюховичі. Він у мене залізничник. Коли ми під"їхали до переїзду він сказав що сімафори на колії показують, що вільна дорога для поїзду, але ні шлагбауми не були опущені, ні сигналіза не працювала. Ми зупинилися і рівно через хвилину пройшов локомотив. Ми ще обговорювали про це з рідними, що можливо те саме сталося під Києвом. Чи це той самий переїзд я не знаю. А якщо той???? А перевірки в нашій державы я знаю які. Аби поставити галочку.
Пашка[10.10.22 20:30]
я как человек который ежедневно контролирую автоматику на перездах возле Киева скажу вам-пока не ВЫУЧИТЕ правила ПДД,столько и будут трупов.никакие наши шлагбаумы и подьемные плиты(УЗП) не спасут поезда.Логика у нас дебильная-авось проскочу!!!!!!